لزوم برگزاری جشن در محل کار

هر چه زمان می گذرد، انسان ها شیوه ها و روش های جدیدی را در زندگی خود پیاده سازی می کند و متد های گوناگونی را مطابق فناوری های موجود به کار می برند.
برای مثال در گذشته محیط کار محیطی خشک و بدون انعطاف بود که زندگی اشخاص را به زندگی ماشینی تبدیل کرده بود.
کارمندان صبح زود به سر کار می رفتند و تا غروب تنها به کار کردن مشغول بودند. و روز بعد هم به همین منوال می گذشت.
ولی با گذشت زمان و مطالعه مدیران روی عملکرد مثبت کارمندان به این نتیجه رسیدند که ایجاد فضای شاد و صمیمی میان آن ها می تواند عملکردشان را بهبود بخشیده و باعث رشد و پیشرفت در کار شوند.
در نتیجه اکثر مدیران تصمیم گرفتند رویه خود را تغییر داده و به فضای حاکم در محیط کار اندکی روح ببخشند.
یکی از کارهایی که می توان برای بروز این تحول انجام داد برگزاری جشن تولد کارمندان در محیط کار است.

_www.soortime.com_
گرفتن تولد برای کارمندی که مدتی است برای شما کار می کند می تواند نوعی قدردانی از او بوده و روحیه کاری او را تقویت کند.
مطمئن باشید با این کار کارمند شما احساس بهتری نسبت به محیط کار پیدا می کند و باعث می شود او از ارزش خود در آن مجموعه آگاهی پیدا کند.
کارمندان سرمایه های اصلی شما در کسب و کارتان هستند و پیشرفت آنها در کار پیشرفت شما خواهد بود.

برگزاری جشن تولد در محیط کار می تواند روی اصول خاصی هم پیش برود. مثلا اگر مدیر مجموعه بزرگی هستید که تعداد کارمندان در آن شرکت زیاد است می توانید یک روز خاص را در ماه مشخص کرده و تولد کارمندانی که در آن ماه به دنیا آمده اند را در آن روز خاص برگزار کنید.


اگر تعداد کارمندان شرکت کم باشد حتی می توانید سال روز ورود افراد به شرکت را نیز جشن بگیرید. با این کار از او بابت یک سال زحماتی که برایتان کشیده است، تشکر کنید.

تم های مناسب برای برگزاری جشن در محل کار

تم هایی که می توان از آنها در محیط کار استفاده کرد عمدتا تم های عمومی و سنگینی هستند که در عین حال شکیل بودن خود را حفظ کرده و به جشن نظم و سامان زیبایی می بخشند.


البته این که بخواهید برای همکار و یا کارمند خود در محیط کار تم تولد مناسبی انتخاب کنید به میزان صمیمیت میان شما و علاقه فرد نیز بستگی دارد.
اگر تمام همکاران شما از دوستان صمیمی شما محسوب می شوند می توانید از هر تم دلخواهی که مورد پسند مخاطب شما هم هست استفاده کنید.
ولی به طور معمول تم هایی که می توان در یک محیط اداری استفاده کرد تم هایی از قبیل تم های خال دار در رنگ های مختلف مثل تم خالدار سفید مشکی، تم خالدار قرمز مشکی و تم های راه راه به رنگ های گوناگون هستند.


تم لوکس طلایی تم شکیل و زیبای دیگری است که حتی برای تولد مدیر مجموعه هم می تواند بسیار مناسب باشد.
تم های دیگری مثل تم تولد گل رز، تم تولد رویال پرنسس و یا تم تولد تاج طلایی می تواند برای خانم ها در محیط کار مناسب باشد.
تم هایی مثل تم تولد کراوات، تم تولد سیبیل و باز هم تم تولد تاج طلایی گزینه های مناسب برای تولد آقایان محسوب می شود.
حتی ممکن است تم هایی مثل تم تولد مینیون که در میان بزرگسالان نیز محبوب است برای جمع صمیمی تر همکاران مناسب باشد.

_www.soortime.com_

_www.soortime.com_

_www.soortime.com_
تم تولد لاکچری هم تم تولد دیگری است که می تواند برای تولد در محل کار تم مناسب و زیبایی باشد.
به غیر از این تم ها می توان با استفاده از رنگ های گوناگون و دلخواه هم تم های رنگی و زیبایی ساخت که همچنان نظم و شکیل بودن خود را حفظ کنند.
وقتی تم مورد نظر خود را انتخاب کردید می توانید به سراغ تهیه کیک و یا شاید یک هدیه مناسب رفته و جشنی به یادماندنی و خاطره انگیز برای همکاران خود بسازید.
اینگونه اقدامات باعث می شود انگیزه افراد برای کار کردن افزایش پیدا کند و در نتیجه ی آن شما هم به اهدافی که در سر می پرورانده اید نزدیک تر خواهید شد.

 

_www.soortime.com_

_www.soortime.com_
با این کار های به ظاهر ساده همچون برگزاری جشن تولد در محیط اداری، می توان محیط خشک و بی روح اداری را رونقی تازه بخشیده و طراوت و عملکرد افراد را تا سطح قابل توجهی بالا برد.
به امید زندگی بهتر و شادتر، سورتایم همراه شما خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *