معمولا سوالاتی درباره ی بادکنک آرایی ممکن است ذهن افراد را درگیر کرده باشد. اولین سوالی که غالبا در ذهن شکل می گیرد این است که بادکنک آرایی چیست؟ سوال دیگری که معمولا برای دیگران ایجاد می شود، کاربرد ها و فواید بادکنک آرایی است. یا به عنوان مثال این سوال ممکن است برای افراد ایجاد شود که بادکنک آرایی مخصوص تولد یا جشن ها و دورهمی ها است؟ در این مقاله سعی داریم تا به این سوالات احتمالی که برای شما ایجاد شده است پاسخی مفصل بدهیم. پس با سورتایم همراه باشید تا اطلاعات مفیدی درباره ی بادکنک آرایی نصیب شما بشود.
مفهوم بادکنک آرایی به این معنی است که با استفاده از تعداد زیادی بادکنک و به کارگیری تکنیک های بادکنک آرایی آثار زیبا و جذاب و هیجان انگیزی برای تزئین محیط برگزاری جشن خلق شود. در بادکنک آرایی باید روش چیدمان بادکنک ها مطابق اصول و روش خاص و شکیلی باشد و همچنین با موضوع جشن همخوانی داشته باشد. مثلا زمانی که چند عدد بادکنک ساده را بدون هیچ نظمی به دیوار نصب می کنیم نمی توان از آن به عنوان بادکنک آرایی یاد کرد. چرا که از هیچ نظم و شکل یا زیبایی خاصی بهره مند نیست. یا مثلا در جشن تعیین جنسیت بادکنک آرایی باید حول موضوع تعیین جنسیت باشد و از بادکنک های آبی و صورتی استفاده بشود.

مزایا

اگر بخواهیم سایر تکنیک های تزئین محیط را با بادکنک آرایی مقایسه کنیم، بادکنک آرایی از فواید بیشتری برخوردار است. این مزایای بادکنک آرایی دلیل شده است تا طرفداران کوچک و بزرگ بسیاری از گذشته تا کنون پیدا کند. بادکنک از جمله لوازمی است که از گذشته تا کنون در جشن های مختلف و برای تزئین محیط استفاده شده است. تغییر فراوانی شامل حال شکل ظاهری بادکنک ها نشده است. تغیر بزرگی که در بادکنک ها به وجود آمده است ورود بادکنک های فویلی به بازار است. امروزه بادکنک های فویلی نقش مهمی در بادکنک آرایی دارند. بادکنک های فویلی از جنس فویل هستند که به دلیل تنوع ظاهری بسیار بالایی که دارند در قلب مردم جای پیدا کرده است.
در بادکنک آرایی شما می توانید از گاز هلیوم استفاده کنید و بادکنک ها را با هلیوم پر کنید تا نمای خاص و چشم نوازی به دکور شما بدهد. پیشنهاد می کنیم که از صفحه ی بادکنک هلیومی سایت سورتایم دیدن نمایید.

خاصیت اول

اولین فایده ی بادکنک آرایی نسبت به سایر روش های تزئین دکور، سرعت بالای آماده شدن دکور است. دکوری که با بادکنک تزئین می شود بسیار سریع تر آماده می شود و زمان کم تری صرف می شود.

خاصیت دوم

شما می توانید برخی از مدل های بادکنک آرایی را به سادگی و به هر محل دیگری جا به جا کنید. این سهولت در امر جابه جایی دومین ویژگی مثبت بادکنک آرایی نسبت به سایر روش های چیدمان محیط است. بسیاری از مدل های بادکنک آرایی به راحتی جا به جا می شوند و شما می توانید یک مدل دلخواه خود را در محلی تزئین کرده و در زمان مناسب به محل دیگری منتقل کنید.

بادکنک آرایی

خاصیت سوم

اگر در خانه ای مستاجر هستید و صاحب خانه ی حساسی دارید و یا اگر روی در و دیوار منزل خود حساسیت دارید بادکنک آرایی بهترین گزینه برای تزئین خانه ی شما است. چرا که بدون استفاده از میخ و پیچ و … فضای جشن خود را با بادکنک تزئین کنید. در بادکنک آرایی بادکنک ها توسط گره به هم متصل می شوند و خرابی به منزل یا محل برگزاری جشن وارد نمی شود.

بادکنک آرایی

خاصیت چهارم

 شما می توانید بادکنک آرایی را در هر محیطی انجام دهید و به سادگی هر چه تمام هرمكاني را به يك محيط برگزاري جشن تبدیل کنید، بنابراین احتیاجی به زیر سازی و ساخت سازه های آنچنانی نیست، بعضی اوقات با یک ریسه معمولی هم می توان باکنک ها را به یک رشته متصل کرد و دکور شکیل و خاصی ایجاد کرد تا با این کار موجبات شادی بچه ها و میهمانان را فراهم کرد.

بادکنک آرایی

خاصیت پنجم

یکی دیگر از فواید بادکنک آرایی وجه اقتصادی آن است، بادکنک آرایی نسبت به روش های دیگر مانند گل آرایی و … هزینه ی بسیار کم تری دارد و همچنین در پایان مراسم، امکان نظافت بسیار راحت تری نسبت به سایر ایده ها دارد بنابراین یک روش بسیار محبوب مخصوصا برای مادر ها می باشد. معمولا مادر ها دغدغه ی نظافت نمزل خود را بعد از اتمام جشن دارند. بادکنک آرایی به سادگی هر چه تمام امکان نظافت را به شما می دهد و می توانید بدون هیچ سختی و زحمتی محل برگزاری جشن را به حالت اول در بیاورد.

بادکنک آرایی

خاصیت ششم

بادکنک ها چون از حجم بالایی برخوردار هستند به راحتی می توانند فضا را پر کنند. پس شما می توانید با استفاده از تعداد کمی بادکنک فضای زیادی را تزئین کرده تا با این کار یک دکور پر و پیمان برای جشن خود دست و پا کنید.

خاصیت هفتم

مزیت دیگر بادکنک آرایی این است که شما می توانید از آن در انواع مراسم ها و جشن های مختلف مانند عروسی، تولد، جشن های افتتاحیه، مناسبت های ملی و مذهبی، انواع همایش ها، سالن های ورزشی و … استفاده کنید.

بادکنک آرایی

بادکنک آرایی مزایای فراوانی دارد که در این مقاله به تعداد اندکی از آن ها اشاره شد. سورتایم از مجرب ترین کادر بادکنک آرایی برای همکاری دعوت به عمل آورده است تا به بهترین نحو و بالا ترین کیفیت دکوراسیون جشن شما را با بادکنک های با کیفیت تزئین کنند.

1 دیدگاه در “بادکنک آرایی و مزایای آن

  1. Hi there, I read your blog on a regular basis. Your writing style is witty, keep it up!

نظرات بسته شده است.