دلیل این که ما جشن تولد را بیان کردیم، صرفا هدف بیان غیر رسمی بودن مراسم بود. شما این نوع پوشش را در جشن های خودمانی دیگر مانند میهمانی های فامیلی، جشن فارغ التحصیلی در منزل و جشن هایی مانند این دیده اید و می توانید استفاده کنید. در این مقاله قصد داریم به طور ویژه به پوشش غیر رسمی خانم ها در مراسم های غیر رسمی بپردازیم.

برای مراسماتی که در آن ها خانم ها غریبه تر نیز حضور دارند و رسما یک مجلس کاملا خودمانی نیست، شما بایستی از تیپ های خاص تر و مجلسی تر استفاده کنید. به عنوان مثال لباس های مجلسی تا زیر زانو برای این نوع مراسم ها پیشنهاد می شود. این نوع لباس ها در مدل های متنوعی موجود است که برای انتخاب آن ها راه های متفاوتی وجود دارد که یکی از بهترین راه ها، سعی و خطا و پرو کردن در مغازه ها است.

یک راه پیشنهادی دیگر دنبال کردن سایت ها و صفحات فشن با این موضوع است تا با جدید ترین لباس های مجلسی و غیر رسمی آشنا شوید و سرانجام ببا خیالی آسوده به مغازه های لباس فروشی رفته و با پرو کردن، مناسب ترین لباس را انتخاب و خریداری کنید.

لباس مجلسی مناسب، لباسی است که با حالت بدن شما متناسب باشد. لباسی که بتواند در مواقع نیاز شکم شما را مخفی کند یا حالت و سایز سینه ها و پایین تنه را باهم تطابق بدهد. یقه های متفاوت، انواع کمر های متنوع برای لباس ها و سایز های مختلفی پیش روی شماست که باید به آن ها توجه کنید.

اگر فرم هیکل شما گلابی شکل است شما باید کمر و شکمتان را مخفی کنید پس تلاش کنید تا لباس هایی انتخاب کنید که روی شانه های شما تمرکز کرده اند. اگر شانه های پهنی دارید به دنبال لباس هایی با یقه های بسته، مانند لباس های مجلسی A شکل باشید.

اگر شانه های شما پهن تر است یا سینه های بزرگی دارید به دنبال لباس مجلسی هایی باشد که یقه هفتی دارند یا  A شکل باشند که بتوانید روی پایین تنه تمرکز بیشتری بکنید.

اگر از بخت و اقبال زیادتان بدنی به فرم ساعت شنی دارید تقسیم بندی هیکل شما در بالاتنه و پایین تنه مناسب است. می توانید به دنبال لباس مجلسی های جذب تر باشید.

اگر هیکلی مستطیلی شکل دارید و برآمدگی های های بدن شما کم است باید به دنبال لباس دامن های کوتاه باشید. با این کار شما روی قسمت کمر فکوس بیشتری کرده اید و به تیپتان شخصیت داده اید. پس به دنبال لباس های دو تکه باشید.

در آخر اگر فرم بدنتان مانند سیب است به دنبال لباس هایی باشید که کمر شما را بیشتر می پوشانند. مانند لباس مجلسی های کمربند دار، فقط حواستان به قسمت سینه ها هم باشد تا هیکلتان نا موزون دیده نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *