دغدغه ی بسیاری از افراد درباره ی پایین آوردن هزینه ها و برگزاری جشن تولد ارزان و سوالات متعددی که پرسیده شده است باعث شد تا مطالبی در این باره گردآوری کنیم و در اختیار شما قرار بدهیم. در این مطلب سعی شده است تا هشت نکته ی ساده اما مهم برای برگزاری جشن ارزان قیمت و پایین آوردن هزینه های برگزاری مراسم ذکر شود.

زمان برگزاری جشن

مهم ترین نکته ای که باید برای برگزاری جشن تولد ارزان در نظر گرفت زمان برگزاری مراسم است. سعی کنید مراسمتان را بین وعده های غذایی برگزار کنید. رعایت این نکته باعث می شود که نیاز نباشد غذای خاصی برای میهمانان تدارک ببینید.

زمان بندی

نکته ی مهم بعدی که نباید از آن غافل شد تخصیص زمان کافی و مناسب برای برنامه ریزی جشن است. برای رعایت این نکته به نحو احسن به شما پیشنهاد می شود در زمانی مناسب و مدت ها قبل از زمان برگزاری جشنتان نسبت به تهیه و تدارک موارد لازم مراسم اقدام کنید تا بتوانید به خوبی قیمت ها را باهم مقایسه کنید و با کیفیت ترین محصولات و خدمات را با توجه به بودجه ی خود تهیه کنید. همچنین رعایت این نکته باعث می شود تا از پرداخت هزینه های گزاف لحظه ی آخری در امان باشید.

دعوت اینترنتی میهمانان

نکته ی دیگری که شاید زیاد به چشم نیاید ولی از اهمیت بالایی برای کاهش هزینه های برگزاری جشن برخوردار است، دعوت میهمانان توسط پیام رسان های اینترنتی به جای دعوت نامه های کاغذی است.

ادغام کردن دو جشن در یک جشن

مورد دیگری که توجه به آن می تواند هزینه های جشنتان را تا حد خوبی کاهش دهد این است که اگر تاریخ تولد فرزندتان با تولد فرزند دوستتان یا فامیلتان مشترک است، جشن تولد مشترک برگزار کنید. با این کار می توانید هزینه های برگزاری مراسم مانند تهیه ی تم تولد را با شخص دیگری که تولد فرزندش با فرزند شما در یک روز است شریک شوید.

استفاده از فروشگاه های اینترنتی

یکی دیگر از نکته  های موثر بر کاهش هزینه های جشن تولدتان استفاده و خرید از فروشگاه های اینترنتی است. اگر از فروشگاه های اینترنتی خرید کنید شاید ارزان تر نخرید اما لااقل از خرید کالا های غیر ضروری که در فروشگاه ها معمولا بصورت باهم و اجباری بفروش می رسند راحت می شوید. فروشگاه اینترنتی سورتایم از فروشگاه های معتبر و متنوع فعال در حوزه ی تشریفات و برگزاری جشن های کوچک و بزرگ است که شما می توانید برگزاری جشن خود را به سورتایم بسپارید و دیگر دغدغه ای برای اجرای جشن خود نداشته باشید.

پخت کیک خانگی

پبشنهاد دیگر این که کیک تولد را ترجیحا به صورت خانگی خودتان بپزید. برای پخت کیک های خانگی می توانید از قند و نمک کم تری استفاده کنید و درنتیجه هزینه ی تمام شده ی کم تری را می پردازید. همچنین فروشگاه اینترنتی سورتایم انواع کیک های خوشمزه و زیبا در هر سبک و طمعی و برای هر سلیقه ای برای شما آماده کرده است تا بتوانید جشن تولدی به زیبایی هر چه تمام برگزار کنید.

جشن تولد در منزل یا محیط باز

بسیاری از افرادی که میزبان مراسم های تولد هستند، جشن خود را در تالار ها یا اتاق های شادی برگزار می کنند. شما می توانید به جای اجاره ی تالار ها و یا سالن های شادی برای برگزاری جشن تولد، مراسم خود را در منزل خود و یا در پارک و فضای باز برگزار کنید تا از پرداخت هزینه برای اجاره ی تالار ها در امان باشید.

سرگرمی های خلاقانه

شما می توانید برای گذراندن زمان و سرگرم کردن میهمانان مخصوصا کودکان از سرگرمی های ساده مانند پانتومیم و مافیا و اسم و فامیل و بازی هایی از این دست استفاده کنید.

انجام محیط آرایی توسط خود شما

سعی کنید برای بادکنک آرایی به خودتان متکی باشید. شما می توانید کلیپ های آموزشی بادکنک آرایی را مشاهده کرده و تمرین را آغاز کنید. برای دفعات اول شاید نتیجه ی کارتان عالی نباشد اما به مرور شما به  یک بادکنک آرای ماهر تبدیل می شوید و نیازی نیست تا برای محیط آرایی با بادکنک هزینه ی زیادی بپردازید.

در مجموع راهکار های فراوانی وجود دارد که در صورت رعایت آن ها شما می توانید هزینه های مربوط به برگزاری جشن خود را مقدار زیادی کاهش دهید و یک جشن تولد ارزان برگزار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *