پیشنهاد می شود برای طراحی بهترین دکوراسیون نگاهی به این مقاله بیندازید. معمولا کودکان به جشن تولد به دید شادی، بازی و سرگرمی نگاه می کنند. کودکان در روز تولدشان یک سال بزرگتر می شوند و ما پدر و مادر ها در این روز قشنگ و با اهمیت، نظاره گر این اتفاق خاص و زیبا هستیم. برگزاری یک مراسم فوق العاده در روز تولد فرزندمان، وظیفه ی ما پدر و مادر ها است.
برای برگزاری یک جشن عالی، لوازم روز تولد، کادوی تولد، انواع خوراکی و همچنین انتخاب لباس مناسب و … فاکتور های مهمی هستند. رعایت این نکات به شما کمک می کند تا یک جشن خاطره انگیز رقم بزنید و فرزندتان را حسابی غافلگیر و خوشحال کنید. سورتایم سعی کرده است تا لباس های متناسب با جشن، انواع لوازم مخصوص روز تولد و … را به شما معرفی کنیم.

اگر کودک شما دختر است می توانید در روز تولدش از لباس پرنسس های کارتونی استفاده کنید. از آنجا که دختر بچه ها قدرت تخیل بالایی داشته و همواره در دنیای پرنسس های رویایی خود سیر می کنند، شما نیز می توانید با تدارک لباس پرنسس مورد علاقه ی دخترتان، او را برای مدت کوتاهی هم که شده به آرزوی کوچکشان برسانید.


این مدل لباس ها را در انواع فروشگاه های فروش لباس کودکان خریداری کنید. انتخاب تم تولد متناسب با شخصیت و علاقه مندی های دخترتان نیز از نکات حائز اهمیت دیگر است. اگر شما تم تولد خاصی را برای مراسم تولد فرزندتان در ذهن دارید، می توانید لباس مرتبط با تم تولد را نیز تهیه کنید تا به منسجم تر شدن دکوراسیون داخلی منزل کمک کنید.


به عنوان مثال اگر قصد دارید تا مراسم تولد را در فضای باغ برگزار کنید، می توانید محیط را با انواع گل های زیبا بیارایید و همچنین می توانید با سفارش کیک تولد با طرح گل یک تم بسیار زیبا متناسب با فضای محیط تدارک ببینید. اینجا است که اگر لباس فرزندتان نیز طرح گل های زینتی باشد، یک جشن هماهنگ را برگزار کرد.


و همچنین اگر مراسم تولد در فصل زمستان برگزار می شود می توانید مراسمی با مضمون برف و رنگ زمینه ی سفید و آبی تدارک ببینید. در این مراسم  اگر لباس دخترتان طرح لباس پرنسس هایی مانند السا و فروزن باشد بسیار هماهنگ و منسجم می شود.

 

اگر فرزند شما پسر است و همچنین اگر سن و سال او نیز کم است، شمل می توانید به وسیله ی یک مقوای آبی، یک تاج برای او درست کنید و لوازم روز تولد را به کمک آن تکمیل کنید.

اگر قصد انتخاب لباس مناسب برای روز تولد فرزندتان هستید، می‌توانید نگاهی هم به لباس‌های محلی و خاص و لباس‌های شخصیت‌های کارتونی داشته باشید. می‌توانید این لباس ها را از فروشگاه های لباس‌ فروشی کودکان یا اسباب ‌بازی فروشی‌ها تهیه  کنید.
برای دختران می‌توانید لباس را از مدل لباس های پرنسس‌های دیسنی انتخاب کنید. می‌توانید با لباس‌های سفید برفی، مینی‌ موس و شاهزاده‌ ی یخ زده، یک محیط سرگرم کننده و مهیج و در عین حال زیبا ایجاد کنید.

اگر تصمیم به خرید لباس‌های محلی یا خاص دارید، برای پسر بچه‌ ها نیز گزینه‌ های متنوعی وجود دارد. مثلا لباس دزدان دریایی یک لباس هیجان انگیز است که غالب پر بچه ها آرزوی پوشیدن همچین لباسی در جشن تولدشان دارند. شما می‌ توانید با لباس قهرمان روز تولد را به خوشی بگذرانید.


شک نکنید که فرزند شما با پوشیدن لباس قهرمان های کارتونی مانند مرد عنکبوتی، بتمن و … در جشن تولدشان این روز را هرگز از یاد نمی برند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *