سورتایم بادکنک آرایی را برای انواع برنامه های خاص و نه فقط مهمانی های روزمره انجام می دهد. ما افتخار می کنیم که به نیازهای متنوع مشتریان خود به بهترین شکل پاسخ می دهیم و رضایت آن ها را جلب کرده ایم. مناسبت های بسیاری وجود دارد که بادکنک آرایی مناسبتی برای آنها کاملاً مناسب است و تخصص سورتایم در تزئین محیط جشن های شما مطابق سلیقه ی شما، همان گونه که می خواهید است. اگر که شما بخواهید کمی درخشش و زرق و برق به جشن بازنشستگی یا مهمانی سالگرد بیافزایید و یا برخی از رنگ های پر شور را به جشن فارغ التحصیلی یا جشن تولد اضافه کنید، تیم اجرایی سورتایم به صورت حرفه ای آموزش دیده اند که دقیقاً آنچه را که شما عزیزان می خواهید اجرا کنند.

بادکنک آرایی بازنشستگی

جشن بازنشستگی جشنی است که می توانید برای یک همکار، دوست و یا عضو خانواده ی خود برگزار کنید. با سورتایم تماس بگیرید و آن را به یک جشن خاص تبدیل کنید. ما می توانیم به شما کمک کنیم تا به کسی که بازنشسته شده است نشان دهید که چقدر هیجان زده هستید تا در نهایت می توانند با شرکت در یک میهمانی جذاب و مهیج از حرفه ی خود بازنشسته شوند. مهمانی بازنشستگی یک اتفاق هیجان انگیز است و ما دوست داریم به دیزاین جشن شما کمک کنیم. طرح های بادکنک آرایی سورتایم می تواند مهمانی شما را مهیج تر و رنگارنگ تر جلوه دهند. فقط کافی است با ما تماس بگیرید و به ما اطلاع دهید دقیقاً چه رنگ ها و طرح هایی را می خواهید تا ما به بهترین شکل جشنتان را تزئین کنیم. همچنین شما می توانید از طریق پیامرسان های مختلف درخواست بادکنک آرایی جشنتان را بدهید.شما می توانید کاری کنید تا شخص مورد علاقه ی شما بازنشستگی خود را با یک مهمانی مهیج و پرشور که دقیقاً برای آنها برگزار شده است، شروع کند.

بادکنک آرایی

بادکنک آرایی سالگرد ازدواج

به دنبال برگزاری یک جشن پرشور برای یک زوج خوشبخت در سالگرد ازدواجشان هستید؟ برای تزیین جشن خود از تزیینات بادکنک آرایی و تم تولد ما استفاده کنید و به آنها نشان دهید که چقدر برای شما مهم هستند. فرقی ندارد پدر یا مادر شما، پدربزرگ و مادربزرگ و یا دوستانتان بازنشسته شده باشند، چیزی که از اهمیت بالایی برخوردار است برگزاری یک جشن ممخصوص برای آن ها است. یک جشن سالگرد ازدواج باید پر از احساس و خلاقیت باشد. بادکنک ها گزینه بسیار مناسبی برای دکور های رنگارنگ و درجه یک هستند که یک اتاق را با رنگ های شاد و مهیج تزئین می کنند.

بادکنک آرایی

بادکنک آرایی جشن فارغ التحصیلی

فارغ التحصیلی دانشجویان یا دانش آموزان برای آنها یک موفقیت بزرگ در طول زندگیشان است. به همین جهت معمولا ترجیح می دهند در چنین روزی جشنی مفصل برگزار کنند. حال مهم نیست که یک دانش آموز دبیرستانی باشد که فارغ التحصیل می شود و به دانشگاه می رود و یا دانشجویی مدرک دانشگاهی خود را می گذراند و پا به دنیای واقعی می گذارد، روز فارغ التحصیلی یک نقطه عطف معنی دار است که نمایانگر سالها زحمت و تعهد افراد برای تحصیل است. یک جشن فارغ التحصیلی که برای این موفقیت بزرگ برگزار می شود بدون بادکنک و تزئینات هیجان انگیز کامل نمی باشد. سورتایم می توانیم یک رنگ هایی پیشنهاد بدهد که با رنگ های دبیرستان یا دانشگاه شما مطابقت داشته باشد. اجازه ندهید چنین روز خاصی با تزیینات خسته کننده و تکراری به سر شود، با ما تماس بگیرید تا به شما در برگزاری جشن فارغ التحصیلی کمک کنیم! شما می توانید از تم جشن فارغ التحصیلی نیز برای جشن خود استفاده کنید.
ما همچنین خدمات بادکنک آرایی را به دانشگاه ها، مدارس، دانشکده ها و مؤسسات آموزشی ارائه می دهیم. معمولا موسساتی که به دنبال خاص بودن در مراسماتشان هستند، با ما تماس می گیرند. خواه این مناسبت فارغ التحصیلی باشد و یا رویداد های داخلی موسسه باشد. ما با رنگ و طرح داخلی مدرسه یا آموزشگاه شما مطابقت خواهیم داشت! برای تخمین رایگان با دکنک آرایی های سفارشی رویداد های بعدی امروز با ما تماس بگیرید!

بادکنک آرایی

بادکنک آرایی خانگی “خوش آمدید”

روز هایی که خانواده ها در آن روز از خانواده ی خود استقبال می کنند، یک روز هیجان انگیز و خاص می باشد. این که آیا یکی از اعضای خانواده از ماموریت کاری به خانه بیاید یا یکی از افراد از مدرسه یا مسافرت به خانه بازگردد، همیشه روزی مملو از شادی و احساسات فراوان است. در هیجان بازگشت آنها، نگرانی شما تهیه دکوراسیون و برپایی یک جشن یا مهمانی است. شما می توانید با بادکنک آرایی های خلاقانه ی ما این جشن را به آسانی هر چه تمام برگزار کنید. ما می توانیم طراحی های سفارشی ایجاد کنیم و تمام دکوراسیون شما را آماده کنیم تا به روشی آسان و با قیمت مناسب یک جشن به یاد ماندنی برگزار کنید. ما به شما کمک خواهیم کرد تا به عزیزان خود نشان دهید که چقدر برای بازگشت آنها به خانه هیجان زده و خرسند هستید. شما حتی می توانید بادکنک و دکور را متناسب با رنگ های مورد علاقه خود تنظیم کنید! از تزئین یک مهمانی خانگی خوشامد گویی به سادگی عبور نکنید، بلکه با برنامه ریزی و یک محیط آرایی زیبا این جشن را به یک جشن زیبا و به یاد ماندنی تبدیل کنید. بادکنک هلیومی نیز می تواند گزینه ی مناسبی برای جشن های شما باشد.

بادکنک آرایی

بادکنک آرایی در فضای باز

به دنبال یک جشن در فضای باز هستید؟ بادکنک ها گزینه ای فوق العاده برای سرگرمی در محیط بیرون خانه هستند. ما تزئینات بادکنکی خود را به صورت پایدار و با دوام انجام می دهیم که آنها تا زمانی که شما به آنها احتیاج داشته باشید، حتی در خارج از خانه و هوای غیرقابل پیش بینی ماندگار باشند. اجازه دهید ما در محیط آرایی بعدی شما که در فضای باز برگزار می شود به شما کمک کنیم و آن را به یک محیط هیجان انگیز برای میهمانان تبدیل کنیم. تزیین در خارج از خانه اغلب به دلیل فضای آزاد زیادی که وجود دارد، برای پر کردن رنگ و فضا ممکن است دشوار باشد. بادکنک ها یک روش عالی برای پر کردن فضای باغ با طرح ها و رنگ های جالب هستند.

بادکنک آرایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *