گالری تم تولد موانا

بهترین ایده ها و محصولات را از سورتایم بخواهید

گالری تم تولد موانا

 در این متن سعی شده تا تصاویر و فیلم های مربوط به نمونه کار تم تولد موانا در اختیار شما قرار بگیرد. حال توضیح کوتاهی راجع به این تم تولد می دهیم. شخصیت اصلی تم تولد موانا یک دختر جنگی جسور و زیبا است که می خواهد اولین زن رئیس قبیله شود. او دختر ماجراجویی است که به دنبال تکمیل اکتشافات اجدادش برخلاف مخالفت پدرش سر به دریا می گذارد. چرا که مادربزرگ او داستان هایی از مانووی و قلب خدای دریا که جایی بسیار دورتر از صخره های جزیره گم شده برای موآنا وبقیه بچه ها تعریف کرده است. می توانید از دسته بادکنک هلیومی متناسب با این تم برای بادکنک آرایی جشن خود استفاده کنید.
این داستان پرماجرا و جذاب باعث شده تا بسیاری از بچه ها، مخصوصا دختر بچه ها عاشق این انیمیشن شوند
شما هم می توانید از تم جشن تولد دخترانه موانا برای دیزاین تولد فرزند خود استفاده کنید. می توانید از آناناس برای دیزاین میز خود استفاده کنید. برای پشت میز می توانید از گل های کاغذی و بادکنک های رنگی استفاده کنید بهتر است لابه لای آنها از برگ ها برای زیباتر شدن محیط آرایی و تزئینات خود استفاده کنیدکیک، شیرینی و کاپ کیک ها می تواند الهام بخش تم تولد شما باشد پس سعی کنید از طرح موآنا، دریا و جنگل و گل و گیاه برای تزئین خوراکی های جشن استفاده کنید.
تم تولد موانا الهام گرفته از کارتون جذاب و پرهیجان موآنا می تواند یک تم زیبا برای برگزاری جشن تولد عزیزان شما باشد. شما در فروشگاه تم سورتایم می توانید با خرید تم تولد موآنا یک شب به یاد ماندنی را رقم بزنید و نمونه کار تم تولد موانا را برای ما ارسال نمایید.
تم تولد کراسل دخترانه یک نمونه تم دخترانه دیگر است که می توانید از آن برای زیباسازی جشن خود استفاده کنید.

نمونه کارهای مشابه