گالری تم تولد هری پاتر

بهترین ایده ها و محصولات را از سورتایم بخواهید

گالری تم تولد هری پاتر

همه به دنبال این هستند تا یک جشن تولد را به بهترین شکل ممکن برگزار کنند. اولین قدم برای برگزاری یک جشن تولد استفاده از تم تولد است.پیشنهاد ما به شما تم تولد هری پاتر است.شخصیت هری پاتر محبوبیت زیادی میان کودکان و نوجوانان و حتی بزرگسالان دارد بنابراین استفاده از آن به عنوان تم تولد پیشنهاد مناسبی به نظر می رسد. تم هری پاتر یکی از تم های تولد پسرانه زیبایی است که هواداران آن پسران ماجراجو هستند.
یکی از دغدغه های شما به عنوان برگزارکننده جشن تولد این است که از چه وسایلی استفاده کنید.جای هیچ گونه نگرانی نیست. شما میتوانید از انواع بشقاب و بادکنک و بنر و… استفاده کنید.پیشنهاد ما به شما استفاده از این لوازم در طرح هری پاتر می باشد.استفاده از بادکنک ها می تواند در طرح ها و رنگ های مختلف و در جنس هایی مانند لاتکس،فویلی و … باشد. دسته بادکنک هلیومی سورتایم مناسب برای این تم پسرانه می تواند بادکنک آرایی شما را زیباتر نماید.
یکی از اصلی ترین موارد یک جشن تولد کیک ها و انواع خوراکی ها است.برای تزئین فضای جشن خود می توانید از کاپ کیک ها و انواع خوراکی ها در طرح هری پاتر استفاده کنید.همچنین می توانید برای فضای پشت شخصی که تولدش است از بنر استفاده کنید.بنرها معمولا در طرح تم تولد چاپ می شوند و دکوراسیونی یک دست و هماهنگ ایجاد کرده و جلوه خاصی به عکس ها می دهد.شما می توانید متن تبریک تولد زیبایی را برای جشن تولد عزیزتان روی بنر بنویسید. استفاده از شمع سبیل و عینک نیز می تواند برای این تم مناسب باشد.
تلاش تیم سورتایم بر این است که لوازم جشن تولد از قبیل لیوان، کارد و چنگال، تاپر، ریسه و … را با بهترین کیفیت از برترین برندهای فعال در حوزه صنایع وسایل تولد در اختیار شما سروران گرامی قرار دهد.شما می توانید هر آنچه که احساس می کنید برای یک جشن تولد نیاز دارید را بدون هیچ دغدغه ای از سورتایم خریداری کنید. و حتی در صورت نیاز از خدمات حضوری سورتایم برای مدیریت بهتر جشن خود کمک بگیرید. سورتایم به شما مشتریان عزیز خود این نوید را می دهد که هیچ گونه نگرانی برای بادکنک آرایی و خرید وسایل جشن تولد عزیزتان نخواهید داشت و می توانید شبی خاص و رویایی برای او رقم بزنید.

تم تولد هری پاتر

نمونه کارهای مشابه